جلسه قرآن اهل بیت(ع) به روایت تصویر
کد خبر: 3753919
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

جلسه قرآن اهل بیت(ع) به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشور شب گذشته، پانزدهم مهرماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این جلسه نورانی که با حضور محسن امامی؛ متخصص صوت و لحن، حسین آمنا؛ قاری و مدرس تخصصی قرآن و نیز رضا ملکی و محمد حسن‌دخت مشهدی و با حضور 20 استاد و جلسه دار مشهد مقدس برگزار شد، محمدصادق علمی؛ مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به سخنرانی و بیان نکات اخلاقی پرداخت.

همچنین در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی، قاریان ممتاز کشور همچون مقداد ساغری، کاظم اصغرزاده، مهدی دیهول، علی شهابی، حسن احمدآبادی، سعید دشتبان و قاریان نوجوان عماد شریفی‌خواه، مصطفی رمضانی، امیرحسین لنگری و علی اصلانی به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان مهدی رضایی، قاری و مدرس قرآن و سرپرست گروه تواشیح و همخوانی بین‌‌المللی فدک الزهرا(س) به اجرای ابتهال و قرائت دعای ختم قرآن پرداخت که با استقبال فراوان حاضران در مجلس روبه‌‌رو شد.

یادآوری می‌شود، جلسه آینده محفل بزرگ انس با قرآن اهل بیت(ع) با حضور قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری هفته آینده، 21 مهر در مشهد، بلوار پیروزی، خیابان رودکی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۹
0
0
خداقوت به همه شما خادمین و خدمتگزاران به قرآن که واقعا هیچ توفیقی بالاتر از این توفیق خدمتگزاری به قرآن نیست. درود بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۴
0
0
سلام و خدا قوت خدمت اقای الهی عزیز انشالله خداوند متعال توفیقات روز افزون بر حضرت عالی میسر گرداند
captcha