نشست «خانواده پویا» ویژه طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3754222
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

نشست «خانواده پویا» ویژه طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعةالزهرا(س) از برگزاری نشست سه روزه خانواده پویا ویژه طلاب خبر داد.

نشست «خانواده پویا» ویژه طلاب جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعة الزهرا(س)، حاجی‌پور، مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا(س) گفت: نشست سه روزه خانواده پویا ویژه طلاب خواهر استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست اساتید برجسته مباحث مربوط به مهارت‌های همسرداری و فرزندپروری را در قالب کلاس‌های کاربردی برای شرکت کنندگان مطرح می‌کنند.

حاجی‌پور تصریح کرد: این نشست روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهرماه در مشهد برگزار می‌شود و طلاب متقاضی می‌توانند از روز دوشنبه، ۱۶ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ مهرماه با ارسال «نام، نام خانوادگی، کدتحصیلی، و در صورت نیاز به اسکان عدد ۱» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۰۸۸۸ جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان اسکان برای طلاب در نظر گرفته شده، گفت: هزینه ثبت نام ۲۰ هزار تومان است که داوطلبان به شرکت در دوره باید قبل از ثبت‌نام این مبلغ را به شماره حساب ۰۱۰۸۹۱۶۰۱۲۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به نام جامعةالزهرا علیهاالسلام واریز کرده و تصویر فیش واریزی را به آدرس ایمیل ghft@jz.ac.ir ارسال کنند. همچنین طلاب محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۳۰۹ و ۳۲۱۱۲۴۳۴ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

captcha