قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز چذابه/ اجرای مشترک با رسانه‌های عراقی
کد خبر: 3755984
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
مدیرکل صداوسیمای خوزستان خبر داد:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز چذابه/ اجرای مشترک با رسانه‌های عراقی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل صداوسیمای خوزستان از استقرار قرارگاه رسانه‌ای اربعین به همت صدا‌و‌سیمای مرکز خوزستان در مرز چذابه خبر داد.

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز چذابه/ اجرای مشترک با رسانه‌های عراقی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای خوزستان از استقرار قرارگاه رسانه‌ای اربعین به‌همت صداوسیمای مرکز خوزستان در مرز چذابه خبر داد.

 مسلم رحیمی، با بیان اینکه این قرارگاه رسانه‌ای از دیروز در پایانه مرزی چذابه به‌صورت شبانه‌روزی آغاز به کار کرد، افزود: تولید و پخش برنامه‌های مختلف و متعدد در زمینه معارف، انعکاس لحظه به لحظه و اطلاع‌رسانی آخرین اخبار پایانه مرزی چذابه و به تصویر کشیدن حضور پرشور عاشقان و دلدادگان حسینی به جهانیان، پوشش بخش‌های مختلف خبری به دو زبان فارسی و عربی در دو بخش صدا و سیما و ارتباط با شبکه‌های سراسری در این قرارگاه رسانه‌ای درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه رسانه‌ای مرکز خوزستان با همکاری رادیو اربعین سراسری تا پایان اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه مستقر است و به انعکاس رویداد و حماسه بزرگ اربعین حسینی می‌پردازد؛ تاکید کرد: رادیو اربعین برگرفته از نیازهای زائران حسینی تا پایان اربعین به پخش برنامه‌های خود می‌پردازد.

ارتباط زنده و اجرای برنامه مشترک مرکز خوزستان با رادیو الابرار و شبکه تلویزیونی کشور عراق

رحیمی در بخش دیگری افزود: امسال صداوسیمای مرکز خوزستان به مدت یک هفته با رادیو الابرار و شبکه تلویزیونی کشور عراق به صورت مشترک به زبان عربی برای مخاطبان دو کشور برنامه تولید و پخش کرد.

 مدیرکل صداوسیمای خوزستان با بیان اینکه صداوسیمای مرکز خوزستان با اعزام همکاران بخش عربی مرکز خوزستان علاوه بر اجرای برنامه مشترک، ارتباط مستقیم و زنده نیز با شبکه‌های سراسری هم گرفتیم؛ به اهمیت و جایگاه حساس آئین معنوی اربعین اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه هستند، در حالی که مراسم اربعین اسباب مودت دو کشور ایران و عراق است و دو کشور همسایه و دوست ایران و عراق مشترکات دینی خود را در معرض دید عموم به نمایش گذاشتند که این امر نشانه علاقه‌مندی دینی دو کشور است.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha