نشانی موکب اوقاف در مسیر نجف ـ کربلا/ ارسال ۴ تریلی مواد غذایی به عراق
کد خبر: 3756724
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

نشانی موکب اوقاف در مسیر نجف ـ کربلا/ ارسال ۴ تریلی مواد غذایی به عراق

مدیر‌کل اوقاف استان تهران از برپایی موکب در عمود 1219 در مسیر نجف به کربلا خبر داد و گفت: ۴ تریلی و کامیون سردخانه‌دار حاوی مواد غذایی به همراه چند محموله تجهیزات برای برپایی موکب پذیرایی از زائران به عراق ارسال شده است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده مدیرکل اوقاف استان تهران از برنامه ریزی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: اداره‌کل اوقاف استان تهران باتوجه به برنامه‌ریزی ویژه‌ای که از ماه‌های قبل درخصوص پذیرایی از زائرین اربعین داشته قرار است در عمود ۱۲۱۹ با استقرار موکب به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کند.

وی افزود: تاکنون سه تریلی و یک کامیون سردخانه‌دار تجهیزات و امکانات مختلف از جمله مواد غذایی را به عراق ارسال کرده‌ایم تا بتوانند ضمن استقرار در موکب‌ پذیرایی مناسبی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف استان تهران درباره جزئیات این محموله ارسالی اظهار داشت: این تریلی‌ها و کامیون حاوی ۲ هزار کیلو مرغ، ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، پتو و دیگ و اجاق و برخی کالاهای اساسی دیگر است ضمن اینکه همراه این محوله یک نانوایی و تنور به همراه ۲ هزار کیلو آرد که توان پخت ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار قرص نان در ۲۴ ساعت دارد به عراق ارسال کردیم.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار کیلو هندوانه، هزار بطری آب معدنی و مقادیر زیادی محصولات فرهنگی هم همراه این کاروان به اعتباب مقدس ارسال شده است.

انتهای پیام

captcha