ظرفیت فضای مجازی را برای دفاع از انقلاب به‌كار گیریم
کد خبر: 3768898
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

ظرفیت فضای مجازی را برای دفاع از انقلاب به‌كار گیریم

گروه سیاست و اقتصاد ـ سرپرست استانداری فارس تأكید كرد كه باید از ظرفیت فضای مجازی برای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده كرد و به این نكته در برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.

به گزارش ایكنا از فارس، یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس امروز، 11 آذرماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تاكید كرد كه وحدت و همدلی بین مردم، مسئولان و گروه‌های سیاسی با هدف اعتلای ارزش‌های انقلاب در اجرای ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها در بخش دولتی و خصوصی و مردم و مسئولین استفاده شود تا نقشه‌های دشمن نقش برآب و دستاوردهای خوبی که وجود دارد به درستی معرفی و عرضه شود.
رحمانی با بیان اینکه به قدری دستاوردهای انقلاب زیاد است که زمان برای معرفی و عرضه آن‌ها کم است، گفت: برنامه‌های همیشگی بر اساس برنامه‌های هر سال باید اجرا شود اما برنامه‌های خاص و ویژه‌ای برای این مناسبت باید تدارک دید بر همین اساس باید پیشنهادات کارگروه‌ها دسته‌بندی شود.
سرپرست استانداری فارس با تأکید بر اینکه دفاع از انقلاب از نکاتی است که باید در برنامه‌ها گنجانده شود، گفت: مدیریت فضای مجازی که ظرفیت خوبی است برای تحقق این هدف باید به کار گرفته شود.
رحمانی گفت: مسائل و مشکلات انقلاب در چهل سال گذشته هم باید به صورت روشن معرفی شود؛ اینها مسائلی است که انقلاب توانست با موفقیت از آنها بیرون آید و با همدلی و عزم ملت و رهبری مقام معظم رهبری پشت سر گذاشت و این تجارب هم باید دسته‌بندی شود.
وی به چندین نکات اجرایی نیز اشاره و اظهار کرد: در صدا و سیما برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که حضور مستمر مدیران در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و ارائه گزارش‌های مستدل به مردم از طریق رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی از جمله‌ آن‌ها است.
سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه راه‌اندازی نمایشگاه‌ها در سطح استان از راهکارهای ارائه این دستاوردهاست، گفت: هر سال در ایام دهه فجر و هفته دولت گزارش‌هایی از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی و تولیدی و اقتصادی، فرهنگی، مسکن، آموزش، ورزش و ابعاد مختلف ارائه می‌شود که امسال این بخش گزارش باید پررنگ‌تر باشد.
رحمانی با بیان اینکه یک بخش کار هم ارائه گزارش‌های مقایسه‌ای از شاخص‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است که در بخش‌های مختلف جغرافیایی باید با محوریت سازمان مدیریت ارائه شود، عنوان کرد: گزارش از پروژه‌های شاخص نیز باید ارائه شود به نحوی که برای مردم امیدبخش باشد.
انتهای پیام

captcha