تحول فرهنگی و اصلاح فرایندها جایگزین بروکراسی اداری می‎شود
کد خبر: 3772205
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
شهردار تهران:

تحول فرهنگی و اصلاح فرایندها جایگزین بروکراسی اداری می‎شود

گروه جامعه ــ شهردار تهران با تاکید بر اینکه رفع مشکل بروکراسی اداری نیازمند یک رابطه دوطرفه است و البته اراده ما برقراری بروکراسی متعهد و نظام اداری هماهنگ با انتظارات شهروندان است، گفت: اصلاح فرایندها، بسیاری از بروکراسی‌های اداری را حل می‌کند و در این مسیر تحول فرهنگی در نگرش نیروهای شهرداری و تحول ساختاری، جایگزین بروکراسی اداری می‌شود.

پیروز حناچی، شهردار تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های خود در جهت کاهش بروکراسی‌ها اداری گفت: رفع مشکل بروکراسی اداری نیازمند یک رابطه دوطرفه است و البته اراده ما برقراری بروکراسی متعهد و نظام اداری هماهنگ با انتظارات شهروندان است. 

وی با تاکید بر اینکه اصلاح فرایندها بسیاری از این بروکراسی‌های اداری را حل می‌کند، ادامه داد: ما به دنبال همین اصلاح فرایندها هستیم. در این جهت فرآیندها، ساختارها و شاخص‌های ارزیابی عملکرد اصلاح می‌شود و دیگر از روش‌هایی که تحول را از شهرداری تهران می‎گیرد استفاده نخواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه در این مسیر، تحول فرهنگی در نگرش نیروهای شهرداری و تحول ساختاری در پذیرش فرایندهای نوآورانه، جایگزین بروکراسی اداری می‌شود، تصریح کرد: امروز پاشنه آشیل مدیریت شهری تهران بی‌توجهی به این موضوع مهم است که قطعا اگر اصلاح نشود به شهر آسیب خواهد زد.

حناچی در پایان بیان کرد: در این حرکت همه ارکان، ساختار، مدیران و کارشناسان باید به آن توجه کامل داشته باشند و توجه به حقوق کارکنان و شهروندان و تلاش برای تطبیق با خواسته‌ها و نیازهای آنان را وظیفه خود بداند که اراده ما در برقراری آن  در سازمان شهرداری است  و همان طور که قبلا هم تاکید کردم، بر اساس شعار «تهران شهری برای همه» حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha