فراخوان تولید فیلم کوتاه «حماسه فاطمیون»
کد خبر: 3772465
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

فراخوان تولید فیلم کوتاه «حماسه فاطمیون»

کانون خبرنگاران نبأ ــ پرداختن به‌ مسائل روز از جمله حماسه‌ها و نبرد دلاورمندانه فاطمیون در مقابله با جریانات تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه می‌تواند الهام‌بخش فیلمسازان ما برای خلق آثار هنری قرار بگیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ میثم مرادی بیناباج، رئیس حوزه هنری استان خراسان رضوی با اشاره به انتشار فراخوان تولید فیلم کوتاه «حماسه فاطمیون» در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی اظهار کرد: مسلماً پرداختن به مسائل روز از جمله حماسه‌ها و نبرد دلاورمندانه فاطمیون در مقابله با جریانات تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه می‌تواند الهام‌بخش فیلمسازان ما برای خلق آثار هنری قرار بگیرد.

وی افزود: در این راستا با بسیاری از رزمندگان فاطمیون مصاحبه شده و خاطرات بدیع آن‌ها ثبت و ضبط شد که ایده‌های دراماتیکی از گفته‌های آنان استخراج شده و درصدد هستیم این ایده‌ها را که از بداعت و جذابیت برخوردار است؛ در جهت تولید فیلم کوتاه در اختیار هنرمندان قرار دهیم.

15 دی ماه 1397 آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۵۱۰۰۴۹۶۸ و ۳۸۸۳۰۳۶۲ تماس گرفته و یا به دبیرخانه به نشانی مشهد، بلوار وکیل‌آباد، بین هاشمیه 22 و 20، حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنند.

زهرا نوریان

انتهای پیام

captcha