امیدواری در اتمام پارک موزه دفاع مقدس مازندران در 40 سالگی انقلاب
کد خبر: 3772626
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

امیدواری در اتمام پارک موزه دفاع مقدس مازندران در 40 سالگی انقلاب

گروه فرهنگی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: یازدهمین سال از آغاز پروژه پارک موزه مازندران می‌گذرد و امیدواریم این طرح که در ۶۰ هکتار در نظر گرفته شده در چهلمین سالگرد انقلاب به سرانجام برسد.

امیدواری در  اتمام  پارک موزه دفاع مقدس مازندران در 40 سالگی انقلاب

به گزارش ایکنا از مازندران عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز 24 آذرماه  در جلسه شورای اداری نیز در این جلسه اظهار کرد:  پارک موزه دفاع مقدس در همه استان ها برپا شده است و انتظار  است استاندار این امر مهم را مدنظر قرار داده و برای پیشبرد این موزه قدم‌های جدی بردارد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است تا نمایندگان مجلس بودجه ملی و استانی برای تکمیل بزرگترین پارک موزه مازندران اختصاص دهند، تصریح کرد: یازدهمین سال از آغاز پروژه پارک موزه مازندران می گذرد و امیدواریم این طرح که در ۶۰ هکتار در نظر گرفته شده در چهلمین سالگرد انقلاب به سرانجام برسد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران  بیان کرد: نقش شهرستان‌های مختلف مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده است اما جوانان امروزی اطلاعات چندانی از آن ندارند لدا نشر و بازنشر کتب دفاع مقدسی در این زمینه ضرورت دارد.

ملکی تاکید کرد: باید بودجه‌هایی در این حوزه تامین شود تا کتاب‌های چاپ و در دسترس جوانان که آینده سازان انقلاب هستند قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha