فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی
کد خبر: 3775599
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی

گروه جامعه ــ مسابقه ایران یار با هدف فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مسابقه ایران یار با موضوع حمایت از کالای ایرانی در چهار حوزه: سرود، روزنامه دیواری، شعر و دل‌نوشته برگزار می‌شود.

مسابقه روزنامه‎دیواری طرح ایران‌یار با عنوان همیار تولید ملی، اثری فرهنگی و هنری است که به وسیله‎ گروه مشخص و محدود سه تا پنج نفر، از دانش‎آموزان تنظیم می‌شود و نگارش آن به‌صورت دست‌نویس بوده و لزوماً هر یک از اعضای گروه در تعامل سازنده با همدیگر و به فراخور استعدادها و توانایی‌ها و علایق خود، مسئولیتی را عهده‌دار خواهند بود.

در بخش عکس نیز آثار باید در دو حوزه عکاسی از اماکن و کارخانجات تولیدی ایران و عکاسی از مصرف‌کنندگان کالای ایرانی ارسال شود.

علاقه‌مندان در بخش شعر و دل نوشته نیز باید آثار خود را در سه بخش اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال و کالای ایرانی و حمایت از آن ارسال کنند؛ هر نفر نیز می‌تواند فقط در یک محور( شعر یا دلنوشته) اقدام به ارسال اثر کند.

علاقه‌مندان برای ارسال اثر تا 12 بهمن‌ماه سال جاری، فرصت دارند. داوری آثار و انتخاب برگزیدگان نیز از 12 تا 22 بهمن‌ماه انجام و در روز 29 بهمن‌ماه، همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی مراسم تقدیر از برگزیدگان برگزار می‌شود.

این مسابقه به منظور فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود و از 40 اثر برگزیده تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

captcha