اختتامیه پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال برگزار می‌شود
کد خبر: 3792271
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اختتامیه پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ اختتامیه پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال روز یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار همایش‌های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری واقع در تقاطع خیابان انقلاب و خیابان برادران مظفر برگزار خواهد شد.

در این مراسم برترین‌های پژوهش فرهنگی سال، در ۱۰ محور «مطالعات دین، آئین‌ها و مناسک»، «ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین»، «مطالعات انتقادی فرهنگ»، «مطالعات هنری»، «سیاستگذاری فرهنگی»، «مطالعات رسانه»، «صنایع فرهنگی و رسانه‌ای»، «ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان»، «ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش» و «ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان» معرفی خواهند شد. همچنین در مراسم اختتامیه جشنواره از یک پیشکسوت پژوهش فرهنگی تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره تعداد آثار ارسالی به جشنواره پانزدهم را بیش از ۹۵۰ اثر بوده و در میان آثار رسیده به جشنواره پانزدهم، تعداد ۵۸۰ عنوان کتاب، ۱۶۴ طرح پژوهشی و ۲۰۹ پایان‌نامه توسط داوران و در ۴ مرحله داوری شده است.
انتهای پیام
captcha