برنامه‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد بر محور وحدت باشد
کد خبر: 3812905
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

برنامه‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد بر محور وحدت باشد

گروه سیاست و اقتصاد - همه برنامه‌های روز قدس، ۱۴ و ۱۵ خرداد باید هماهنگ و بر محور وحدت و اتحاد باشد تا چهره کثیف استکبار منطقه هویدا شود.

برنامه‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد بر محور وحدت باشدبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ه) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، همه ما موظف هستیم که هر سه مراسم روز قدس، سالروز 14 خرداد و سالروز 15 خرداد را هر چه باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار کنیم چراکه ارزش‌های دینی و ملی ما درایت مناسبت‌ها نهفته است.
وی با تاکید بر اینکه باید آیین‌های ملی و مذهبی با مشارکت مردم برگزار شود، ابراز کرد: در همین راستا، حوزه‌های اجتماعی و سیاسی، همچنین همه احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد باید برای حضور خود تمهیداتی بیندیشند.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه فرمانداران، با هماهنگی ائمه‌جمعه، عین سه مراسم را با شکوه در سطح شهرستان خود برگزار کنند، ادامه داد: روحانیون و مبلغان نیز موظف‌اند که به‌عنوان سرباز نظام، به صورت ویژه عمل کنند و شرایط را طوری رقم بزنند که پایتخت شور و شعور حسينی نماد بزرگداشت این سه روز تاریخی به‌شمار آید.
وی همچنین با تاکید بر لزوم پررنگ رسانه‌ها، علی‌الخصوص صدا و سیما در انعکاس برنامه‌های روز قدس، 14 و 15 خردادماه، افزود: سخنرانی همه خطبا در برنامه‌های این سه روز باید هماهنگ و بر محور وحدت و اتحاد باشد تا چهره کثیف استکبار منطقه هویدا شود و زمینه برای انسجام ملی فراهم شود. در همین راستا، فرمانداران نیز تدابیر لازم را بیندیشند.
حقیقی خاطرنشان کرد: به مناسبت بزگداشت 17 خردادماه و سالروز انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز کمیته‌ای تشکیل و تمهیداتی اندیشیده شود‌؛ در واقع مراسم خردادماه امسال باید با شکوه تمام و استثنایی باشد.
انتهای پیام

captcha