بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 3815684
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت روز قدس

گروه اجتماعی ـ سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت روز قدسبه گزارش ایکنا از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
«لَقَد اَخَذنا میثاقَ بَنی اِسرائیلَ وَ اَرسَلنَا اِلَیهِم رُسُلاً کُلَّما جَآءَ هُم رَسولٌ بِما لا تَهویٍ اَنفُسُهُم فَریقاً کَذَّبوا وَ فَریقاً یَقتُلونَ»
«ما از بنی اسرائیل پیمان گرفتیم و پیامبرانی به سوی آنها فرستادیم (ولی) هر زمان پیامبری چیزی برخلاف هوای نفس آنها می‌آورد، عده‌ای را تکذیب می‌کردند، و عده‌ای را می‌کشتند» (آیه 70 سوره مائده )
باز هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و فریادهای «مرگ بر اسرائیل» مردم در جای جای ایران و جای جای دنیا ندای «هیهات من الذله» را در گوش ظالمان طنین‌انداز کرد.
روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز اتحاد جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
روز جهانی قدس روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز لبیک به فرمان امام‌خمینی(ره) به عنوان مبتکر این روز و معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.
روز قدس روز تبلور عینی حمایت امت اسلام و ملت‌های آزاده از قیام و آزادی‌خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است.
دیگر بار در میان سکوت مجامع جهانی و کشورهای مدعی حقوق بشر، حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل هزاران نفر از مردم بی‌دفاع غزه را نشانه رفته و مسلمانان روزه‌دار نوار غزه را به خاک و خون کشیده است.
این وحشی­گری نه تنها توسط سردمداران به اصطلاح مدعی حقوق بشر محکوم نشده است بلکه، کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم وحشی صهیونیستی در ماه میهمانی الهی که از یک‌سو مورد حمایت آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تأسف بار کشورهای اسلامی همراه گردید و این واقعیت تلخ، حقیقت تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین و مردمان رنج کشیده را به نمایش گذاشته است.
به راستی ای مفتی‌های مسلمان‌نما، که برای سربریدن مردم بی‌گناه فتوای جهاد می‌دهید! اکنون چرا سر در بشکه‌های نفت فرو برده‌اید و چشم خود را این چنین بی‌شرمانه بر کشتار ملت مظلوم فلسطین بسته‌اید؟! چرا در این نزاع آشکار هم‌نژادان و هم‌کیشان خود را رها کرده‌اید و در اجاره لابی صهیونیستی در آمده‌اید؟!
به همین مناسبت بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در سنگر حق محوری و دفاع از مظلومین و ستمدیدگان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همگام با سایر اقشار ملت سرافراز ایران اسلامی در روز قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یکبار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند تا لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند. به فضل پروردگار مردم مقاوم سرزمین اشغالی (فلسطین) که عمری را در پایداری و ایستادگی گذرانده‌اند از این بحران خونین نیز به سلامت گذر خواهند کرد و تمام شرم این دعوای اسلام و کفر بر جبین بد طالع مدعیان دروغین جهانی ثبت خواهد شد.
«وَ سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا اَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ»
انتهای پیام

captcha