حوزه‌های علمیه فارس، مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت كرد
کد خبر: 3815838
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

حوزه‌های علمیه فارس، مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت كرد

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیریت حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان استان فارس طی بیانیه‌های جداگانه‌ای اقشار مختلف مردم را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای صادر كرد كه اقشار مختلف مردم را برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت كرده است.
در این بیانیه آمده است:
«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا ...» ( سوره مائده آیه 82)
باری دیگر دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی و صهیونیزم جنایت کار در معامله قرن ددمنشی‌های دشمنان اسلام را در صفحه روزگار، تداعی می‌نماید.
از این دیدگاه که تظلم امت مظلوم فلسطین از یک جهت و عدالت‌خواهی ملت آزادی‌خواه ایران عزیز سرلوحه حرکت انقلاب است و از سوئی اندیشه و انگیزه برخاسته از بطن ارزش‌های قرآنی و ایمانی، منادی لبیک به ندای مظلومانه مردم غزه و فلسطین می‌باشد.
علما، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه بر خود واجب می‌دانند که ضمن دعوت از مردم ولایتمدار استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت جسته و باری دیگر مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان قرن، کوبیده و شکست آنان را از خداوند منان خواستاریم.
همچنین حجت‌الاسلام محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس نیز به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:
مقام معظم رهبری: روز جهانی قدس روز فریادمقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است .
امروز تفکر واقع بین دنیا، این مهم را به خوبی درک کرده که با توجه به رخدادها واتفاقات تلخ و غمبار دنیای امروز بالاخص در مناطق اسلامی، نامیدن روزی به نام روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی طرحی راهبردی وحرکتی حکیمانه در جهت بیداری اسلامی و اتحاد دنیای اسلام در برابر جنایتگران بین‌الملل حاکم بر نظام صهیونیسم جهانی است.
روز جهانی قدس که میراث گرانبهای امام راحل و روز برائت و فریاد همه مسلمانان و آزادمردان سراسر دنیاست روز فریاد آزادی فلسطین مظلوم از دستان غارتگر صهیونیست‌ها و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین وروز وحدت تمام مسلمانان جهان است.
حضور یکپارچه امت اسلامی وسایر ملت‌های آزادی‌خواه و حق‌طلب در این راهپیمائی نشان از نزدیک شدن وعده الهی و به کابوس تبدیل شدن رویای شیرین تئوری شیطانی صهیونیسم بین‌الملل است.
مدیریت حوزه علمیه خواهران در آستانه روز جهانی قدس ضمن دعوت از عموم ملت شرف ایران بالاخص مردم شریف استان فارس جهت شرکت در این راهپیمائی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام فقید ورهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت افاضاته) همراه تمامی مسلمانان جهان و در حمایت از مردم ستم کشیده فلسطین، فریاد عدالت‌خواهی سر خواهد داد.
انتهای پیام

captcha