دومین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3823092
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

دومین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار می‌شود

گروه جلسات و محافل ــ کرسی تلاوت قرآن کریم امشب، نهم تیرماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت قرآن و نیز در پی برپایی جلسه‌ای در همین زمینه در محل سازمان دارالقرآن الکریم مبنی بر برگزاری ۴۰ کرسی تلاوت در مساجد استان تهران، دومین کرسی تلاوت، امشب، نهم تیر در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.
این محفل قرآنی که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر راه‌اندازی شده است، یکشنبه‌های هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و افتتاحیه این کرسی تلاوت نیز امشب خواهد بود.
مقرر شده است تا این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا شود و امشب نیز به مناسبت هفته قوه قضائیه به یاد شهید حسین سلطانی، برگزار خواهد شد.
در این محفل قرآنی، طه کبیری، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز ابوالفضل اشرفی، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر تلاوت خواهد داشت.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha