پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در ‌خراسان‌رضوی برگزار شد
کد خبر: 3826115
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در ‌خراسان‌رضوی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در مرحله شرکتی با حضور فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای خراسان‌رضوی برگزار شد.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در ‌خراسان‌رضوی برگزار شدپانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در برق منطقه‌ای خراسان رضوی‌پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز وزارت نیرو صبح امروز 19 تیرماه با شرکت ۳۸ نفر از فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای خراسان رضوی در مرحله شرکتی، در ۴ رشته حفظ، قرائت، اذان، آموزه‌های قرآن، نماز و مفاهیم قرآنی در محل این اداره برگزار شد. در این مسابقات از هر رشته، ۳ نفر از نفرات برتر به مرحله استانی که در مردادماه در مشهد برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

در این خصوص، محمد علیزاده داور این مسابقات قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از خراسان‌رضوی، با تأکید بر انس گرفتن کودکان و نوجوانان با قرآن اظهار کرد: تلاوت و آموزش قرآن نباید ویژه مسابقات و دانش‌آموزان باشد و باید در طول سال در محافل قرآنی شرکت کنند و آموزش‌ها را رها نکنند.

وی با توجه به افزایش کیفیت و سطح مسابقات قرآنی در برق منطقه‌ای خراسان افزود: با توجه به حضور اساتید قرآنی برتر کشوری در مشهد، توصیه می‌کنم دانش‌آموزان برای پیشرفت در علوم قرآنی از حضور این اساتید قرآنی استفاده کنند.

در همین رابطه محبوبه رنگساز، داور پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در برق منطقه‌ای خراسان رضوی در بخش دختران، در گفت‌وگو با ایکنا با تأکید بر قرآنی و دینی بودن مشهد که انتظار داریم دانش‌آموزان مشهدی در کلاس‌های قرآن و مسابقات حضور داشته باشند با سفارش به انس گرفتن به قرآن و عمل به آن اظهار کرد: سطح مسابقات قرآن نسبت به گذشته افزایش یافته و انتظار داریم متسابقان آموزش و تلاوت قرآن را در طول سال داشته باشند و در جلسات قرآنی به صورت مداوم حضور پیدا کنند.

وی با سفارش به بهره‌گیری از دستورات قرآنی و عمل به آن بیان کرد: وقتی مادری قرآنی و با قرآن انس داشته باشد، قطعاً فرزندانی تربیت خواهد کرد که با قرآن هستند و از آموزه‌های قرآنی در زندگی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

captcha