تولید و انتشار ۱۸۹ هزار نسخه کتاب در به‌نشر
کد خبر: 3826260
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفت:

تولید و انتشار ۱۸۹ هزار نسخه کتاب در به‌نشر

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار ۱۸۹ هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب در این مرکز طی سه ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

تولید و انتشار 189 هزار نسخه کتاب در به‌نشربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان‌نیوز، حسین سعیدی، مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه این مؤسسه توانسته در سه ماه اول سال جاری‌ 114 عنوان کتاب را با موضوعات دین، فرهنگ اسلامی و متون دینی در 189 هزار و 600 نسخه منتشر کند، اظهار کرد: از این تعداد 94 هزار نسخه چاپ اول و 95 هزار و 600 نسخه تجدید چاپ است.

وی ادامه داد: در این مدت،‌ 42 عنوان کتاب در تیراژ 50 هزار و 500 نسخه در حوزه بزرگسال با موضوع دین و فرهنگ اسلامی منتشر شده که از این تعداد 25 عنوان چاپ اول و 17 عنوان تجدید چاپ است.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تصریح کرد: همچنین 14 عنوان کتاب در 52 هزار و 500 نسخه در حوزه متون دینی منتشر شده که از این تعداد 10 عنوان کتاب، چاپ اول است.

سعیدی در ادامه کتاب‌های «سنگر علاف‌ها»، «آبی‌ها»، «هم‌قسم»، «دعبل و زلفا»، مجموعه 10 جلدی «زندگی پر افتخار»، «به سفارش مادرم»، «شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی» و «فضای مجازی و تحولات آن» را از جمله پر تیراژترین آثار به‌نشر در حوزه بزرگسال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدایی سال جاری در گروه کودک و نوجوان به‌نشر، آثاری با مضامین مختلف و گسترده متناسب با گروه‎های سنی کودک و نوجوان چاپ شده است، افزود: به‌نشر در این بازه زمانی، 58 عنوان کتاب را در تیراژ 86 هزار و 600 در حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده که از این تعداد 18 عنوان چاپ اول و 40 عنوان تجدید چاپ است.

سعیدی بیان کرد: کتاب‌های «حرم پر از آینه بود»، مجموعه «ترانه‌های نیایش»، «امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران»، «قصه ما مثل شد»، «تاج و کلاه»، مجموعه «قصه‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی»، مجموعه «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)»، مجموعه «قصه‌های حنانه»، مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان»، مجموعه «داستان‌های شکرخدا»، مجموعه « قصه ما مثل شد»، مجموعه «بهترین داستان‌های دنیا برای کودکان»، مجموعه «ترانه‌های کی بود کی بود»، «مجموعه باش بهتر باش» و... بخشی از کتاب‌های پروانه به‌نشر است که در ابتدای سال جاری جزء آثار پرتیراژ و پرفروش فروشگاه‌های این مؤسسه بوده است.
انتهای پیام

captcha