اجرای برنامه‌های قرآنی و محرومیت‌زدایی در طرح «افق» اوقاف قائمشهر
کد خبر: 3826606
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

اجرای برنامه‌های قرآنی و محرومیت‌زدایی در طرح «افق» اوقاف قائمشهر

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر و سیمرغ گفت: در طرح «افق» علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، رسیدگی به جامعه مستعضفین و محرومین این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

اجرای فعالیت‌های قرآنی و محرومیت‌زدایی در طرح «افق» اوقاف قائمشهرحجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر و سیمرغ در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، درباره اجرای طرح جدید قرآنی در این شهرستان، گفت: طرح فرهنگی قرآنی اجتماعی «افق» زیر نظر اداره اوقاف در بقاع متبرک شاخص شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی رسیدگی به جامعه مستعضفین و محرومین نیز در دستور کار قرار دارد.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: انجام فعالیت‌های قرآنی همچون؛ برگزاری مسابقات قرآنی، توزیع سبد کالا برای ایام عید و ماه رمضان، کمک به سیل‌زدگان، کمک به بیماران و اجرای نیات واقفین و ... از جمله فعالیت‌های اوقاف شهرستان قائمشهر است.

وی افزود: مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان قائمشهر، خرداد ماه امسال در امامزاده حمزه این شهر در رشته‌های تذهیب، ترتیل، دعاخوانی، اذان، ابتهال برگزار شد که 34 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائم‌شهر و سیمرغ با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی استان، اظهار کرد: مسابقات استانی که در اوایل تیرماه در امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد و در نهایت هشت نفر در رشته‌های مختلف قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

انتهای پیام

captcha