سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد
کد خبر: 3828308
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: دنیا اگر نمی‌داند بهتر است بداند که امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی ایران بوده و سپاه پاسداران در این رابطه با کسی تعارف ندارد.

سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور با کسی تعارف ندارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام مهدوی‌پور، امام‌جمعه موقت بجنورد، امروز ۲۸ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد با اشاره به اقدام تروریستی مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و به شهادت رساندن چند نفر از نیروهای سپاه پاسداران و عدم توجه به اقلیم کردستان عراق، اظهارکرد: سپاه مقرهای آموزشی فعال تروریستی را مورد هدف پهبادی خود قرار داد تا بفهماند با کسی تعارف ندارد.

وی تأکید کرد: دنیا اگر نمی‌داند بهتر است بداند که امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

مهدوی‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد دزدی آشکار انگلیسی‌ها هستیم، بیان کرد: توقیف نفت کش جمهوری اسلامی ایران توسط انگلیسی‌ها خلاف قوانین بین‌المللی است و این دزدی انگلیس تنها خوش خدمتی برای آمریکایی‌ها است.

وی با تأکید براینکه انگلیسی‌ها نباید راه اشتباه آمریکا را ادامه دهند، عنوان کرد: این اقدام انگلیس مقابل هدف‌گیری پهباد آمریکایی‌ها در محدوده جغرافیایی ایران است که باید بدانند اگر اشتباه آمریکا را تکرار کنند پاسخ کوبنده‌ای از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند گرفت و باید آن را در تاریخ انگلیس ثبت کنند.

امام‌جمعه موقت بجنورد تأکید کرد: اروپا به قصد فشار اقتصادی به ایران 14 ماه است که به تعهدات خود عمل نکرده است و می‌خواهند با عمل نکردن به تعهدات خود جشن شکست نظام اسلامی را با آمریکا بگیرند اما باید بدانند ملت ایران با مقاومت فعال، آنان را به مجلس عزا می‌نشانند و دشمنان وحشی نظام اسلامی به طور قطع در مقابل ملت ایران زانو خواهند زد.

مهدوی‌پور با اشاره به سالگرد شورای نگهبان و اهمیت این شورا در کشور، گفت: حفظ شورای نگهبان امری ضروری است، بنابراین همه باید حافظ آن باشیم.

وی اسلامی و قرآنی ماندن نظام را منوط به وجود شورای نگهبان دانست، اظهار کرد: شورای نگهبان پاسبان و نگهدار مرزهای دینی و قانون اسلامی و نظام است.

امام‌جمعه موقت بجنورد افزود: اعضای شورای نگهبان، قوای سه گانه و مردم باید تمام توان خود را برای حفظ این مهم به کار گیرند چرا که دشمن برای خدشه وارد کردن به شورای نگهبان تلاش دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز اقامه نماز در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اقبال به نماز جمعه دشمن را ناکام می‌کند و در تقویت تقوای مردم و تبیین حوزه‌های مختلف، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه عمل می‌کند.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام و برپایی آن از برکات اسلام است.

وی بیان کرد: اقبال به نماز جمعه، دشمن را ناکام و ناراحت می‌کند و سلاح ما و روح دینی مردم است و به همین جهت از مردم می‌خواهیم برای کوری چشم دشمن نماز جمعه را با شکوه برگزار کنند.
انتهای پیام

captcha