برگزاری آزمون الکترونیک مفاهیم به منظور بالا بردن سطح آگاهی متسابقان
کد خبر: 3828569
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

برگزاری آزمون الکترونیک مفاهیم به منظور بالا بردن سطح آگاهی متسابقان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول برگزاری آزمون الکترونیکی در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن ‌خراسان‌رضوی از برپایی آزمون مفاهیم این دوره از مسابقات به صورت الکترونیکی خبر داد.

آزمون الکترونیک مفاهیم به منظور بالابردن سطح آگاهی متسابقان برگزار می‌شود

حلیمه مباشر، مسئول برگزاری آزمون الکترونیکی در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خراسان‌رضوی، در گفت‌وگو با ‌ایکنا از خراسان‌رضوی، گفت: دو سال است متسابقان در مرحله استانی مسابقات قرآن در دو مرحله عملی و کتبی شرکت می‌کنند. شرکت‌کنندگان در مرحله عملی به صورت شفاهی با رقیبان خود رقابت می‌کنند، اما مرحله کتبی مفاهیم را به صورت الکترونیکی آزمون می‌دهند.

وی با بیان اینکه آزمون درک مفاهیم به منظور بالا بردن سطح درک مفاهیم قرآنی متسابقان، به صورت الکترونیکی در مسابقات برگزار می‌شود، افزود: نحوه اجرای این آزمون بدین صورت است که منتخبان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل در دو مرحله درک مفاهیم و حفظ، آزمون می‌دهند و متسابقان سایر رشته‌ها تنها در درک مفاهیم شرکت می‌کنند.

مسئول برگزاری آزمون الکترونیکی در چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه سؤالات از جزءهای 27 و 28 قرآن کریم انتخاب شده است، اظهار کرد: سؤالات آزمون به صورت اختصاصی و راندمی برای شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود و این اقدام برای این است که حق هیچ شرکت‌کننده‌ای ضایع نشود.

مباشر بیان کرد: کارنامه نهایی شرکت‌کنندگان فقط در صورت اتمام آزمون الکترونیکی صادر خواهد شد، این آزمون 100 نمره کامل دارد و متسابقانی که حد نصاب 70 را کسب کنند، برحسب درصد، تا 2 نمره به نمره اصلی مرحله عملی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha