روحیه مقاومت و استقامت مردم؛ عامل اقتدار ایران اسلامی
کد خبر: 3828876
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

روحیه مقاومت و استقامت مردم؛ عامل اقتدار ایران اسلامی

گروه سیاسی - معاون هماهنگی سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: امروز‌ روحیه مقاومت و استقامت مردم سبب شده تا در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشیم و این دو مهم عامل اقتدار ایران اسلامی است.

روحیه مقاومت و استقامت مردم؛ عامل اقتدار ایران اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ اسماعیل فرجی، معاون هماهنگی سپاه جوادالائمه استان امروز، ۳۰ تیرماه در سومین جشنواره مالک اشتر که در مجتمع فرهنگی ورزشی بسیج شهرستان اسفراین برگزارشد، اظهار کرد: عامل پیروزی مردم در انقلاب شکوهمند اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، سه مثلث دین ، رهبر و مردم بوده و امروز دشمن به این سه رکن اصلی انقلاب حمله ور شده و جنگ هوشمندانه‌ای را شروع کرده است
وی افزود: در این جنگ نرم، مغزهای جوانان را مورد هدف قرار داده تا رابطه بین مردم و اسلام و مقام معظم رهبری را خدشه دار کند و با شایعه پراکنی می‌خواهند جایگاه ولایت را تضعیف کنند، اما حضور بسیجیان با بصیرت و آگاه در صحنه، قطعا نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد و پیروزی در انتظار کسانی است که استقامت می‌کنند، این در حالیست که نسخه پیروزی ما نسخه مقاومت و پیروزی است .
وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها تمام داشته هایشان را برای به چالش کشیدن انقلاب به صحنه آورده‌اند اما سیستم دفاعی ما چون برگرفته از اندیشه‌های دفاعیه حضرت علی (ع) بوده که هر کس در خانه با دشمن بجنگد محکوم به شکست است و ما می‌بینیم امروز جمهوری اسلامی خاک ریز های دفاعی را در خارج از مرز ها طراحی و ایجاد کرد.
وی افزود: آمریکایی‌ها داعش را به وجود آوردن که اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند تا مقطعی هم موفق شدند آنان به دنبال این بودند که مرز های اسرائیل را به مرزهای جمهوری اسلامی بکشانند اما با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مستشاری ایران در سوریه این مرز برعکس شد، خاک ریز ما در سوریه ایجاد شد و لایه دفاعی ما از حالت جغرافیای کشور به جغرافیای منطقه رفت و دشمن این را نمی‌تواند تحمل کند .
فرجی بیان کرد: امروز عزت و عظمت ایران اسلامی از این دست آورد‌‌ها است زیرا شهدا ایستادگی کردند و قرار نیست یک عده در کشور دنبال پایمال کردن خون این عزیزان بوده و به دنبال استیلای غرب و سر چشمه صدور اسلام ناب باشند .
وی با اشاره به رسالت بسیجیان و سپاهیان، افزود: پاسداران و بسیجیان به رهبری مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد که ذره‌ایی از آرمان‌های امام در انقلاب کوتاه بیایند.
معاون هماهنگی سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی بیان کرد: دشمن به دنبال شکست وتغییر نظام است وگام به گام جلو می‌آید با تغییر رفتار، ماهییت و نظام و فروپاشی پیش می‌رود و این راه برد دشمن بوده و این در حالیست که تغییر نظام هم با نفوذ دادن عوامل خودفروخته در بدنه دستگاهای اجرایی وتصمیم ساز صورت می‌گیرد.
وی افزود:اگر می‌بینیم امروز در خلیج فارس و منطقه حرفی برای گفتن داریم از برکت خون شهیدان و روحیه مقاومت و استقامت بسیجیان، سپاهیان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بوده و گرنه با مذاکره دشمن امتیازی به ما نمی‌دهد.
وی ادامه داد: مقابله با عملیات روانی دشمن و جنگ روانی از ماموریت‌های بسیج است که باید قدر بدانیم ، این در حالیست که امروز نیروهای هر کدام در بخش و گوشه‌ای از مسئولیت دفاع از این مرزو بوم را برعهده گرفته‌اند.
فرجی با بیان اینکه امروز بسیج در تمامی عرصه‌های سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی وارد شده است، افزود: مقام معظم رهبری راه مبارزه با دشمن را خدمت به مردم دانستند و ورود بسیج به تمامی این عرصه‌ها کمک به دستگاهای اجرایی برای خدمت به مردم بوده، باید ورود کنیم تا در این بحران اقتصادی که بخشی از آن ضعف مدیریتی دولتمردان و دستگاهای اجرایی بوده رفع و مشکلات مردم مرتفع شود.
انتهای پیام

captcha