رقابت دعاخوانان در چهارمین روز مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3832253
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

رقابت دعاخوانان در چهارمین روز مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ روز چهارم مسابقات سراسری قرآن کریم که امسال به میزبانی شهر قم در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) است، شرکت‌کنندگان در رشته دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقات سراسری قرآن، میدان رقابت متسابقین در رشته دعاخوانی می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، مسابقات سراسری قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی قم در حال برگزاری است، از ساعت 9 صبح امروز، 13 مردادماه روز چهارم این مسابقات در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) آغاز شده‌ است.

متسابقان که با گذراندن مرحله شهرستانی و استانی، راهی مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن شدند، هر روز در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در روز چهارم این مسابقات متسابقان در رشته دعاخوانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد، در نوبت برادران 34 شرکت‌کننده باید برای اجرای رشته خود روی صحنه حاضر شوند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران قرار بگیرند.

یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای دهم تا سی‌ام مردادماه با حضور برگزیدگان قرآنی از سراسر کشور در شهر مقدس قم در دو نوبت صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 20 برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام

 

captcha