ایجاد محرومیت در شرق کشور؛ از اهداف اصلی دشمنان
کد خبر: 3837368
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

ایجاد محرومیت در شرق کشور؛ از اهداف اصلی دشمنان

گروه شهرستان‌ها - جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایجاد محرومیت در شرق کشور به ویژه مناطق مرزی است تا بدین وسیله مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام تحریک کرده تا اهداف شوم خود را پیش ببرند.

شهرستان تایباد نماد وحدت و انسجام در کشور است

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی جانشین فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: شهرستان مرزی تایباد در شرق کشور قرار گرفته و از سال‌های گذشته‌ نماد وحدت و انسجام بوده و از این رو همیشه مورد توجه دشمنان قرار گرفته اما به یاری نیروهای مسلح مستقر در مرزهای این شهرستان امنیت کامل در منطقه و به تبع آن در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایجاد محرومیت در شرق کشور به ویژه مناطق مرزی است تا بدین وسیله مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام تحریک کرده تا اهداف شوم خود را پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) با اشاره به برقراری امنیت در مرزهای خراسان رضوی افزود: سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی تا سال گذشته ۶ دهستان مورد هدف را پوشش داده و امسال ۱۰ دهستان دیگر اضافه شده است که این مهم تنها در سایه امنیت اتفاق افتاده و ادامه خواهد داشت.

شفاهی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی سپاه در این موضوع الگوسازی است تا بگوید می‌توانیم مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان برطرف کنیم و هیچ نیازی به وابستگی بیگانگان نداریم و می‌توان با کمبود منابع که از دید برخی‌ها بسیار مشکل است، تنها با داشتن امنیت، مشارکت مردم و دولت مشکلات را رفع کرد.

وی تصریح کرد: آمادگی نیروهای مسلح از همیشه بیشتر بوده و در هیچ دوره‌ای از تاریخ عدم آمادگی بین نیروهای مسلح وجود نداشته و این عامل روز به روز تقویت شده است. دشمنان دریافته‌اند که نیروهای مسلح در نظام مقدس اسلامی آمادگی دارند تا در برابر دشمنان ایستادگی کنند و این ادعا را در چهل ساله اول انقلاب ثابت کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) با بیان راهبرد نیروهای مسلح در گام دوم انقلاب اظهار کرد: نیروهای مسلح راهبرد روشن و شفافی را که از رهنمودهای مقام معظم رهبری گرفته‌اند،  ادامه می‌دهند و بر آمادگی خود می‌افزایند.

گفتنی است، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، فرماندار، ائمه جمعه تشیع و تسنن و اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی، انتظامی و مرزبانی مستقر در شهرستان تایباد برگزار شد و طی حکمی از سوی سردار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی سرهنگ ابراهیم بیدل به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تایباد منصوب و از زحمات سرهنگ داوود الهیاری تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha