توزیع ۱۳ هزار بسته آموزشی و تغذیه رایگان در مدارس دهستان کرات
کد خبر: 3844286
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در تایباد انجام شد؛

توزیع ۱۳ هزار بسته آموزشی و تغذیه رایگان در مدارس دهستان کرات

گروه شهرستان‌ها ــ مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در دهستان کرات تایباد گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ۱۳ هزار بسته آموزشی و تغذیه رایگان در مدارس دهستان کرات از توابع بخش مرکزی شهرستان تایباد توسط این قرارگاه توزیع می‌شود.

توزیع 13 هزار بسته آموزشی و تغذیه رایگان در مدارس دهستان کرات

یاسر زنگنه، مسئول قرارگاه پيشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در دهستان كرات تايباد امروز اول مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل 5000 بسته لوازم‌التحریر و 8000 بسته تغذیه رایگان است که در مدارس مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی افزود: امروز در نخستین روز بازگشایی مدارس بسته‌های لوازم‌التحریر بین 370 دانش‌آموز پسر و دختر مقطع ابتدایی در روستای دربند دهستان کرات توزیع شد.

زنگنه ادامه داد: تاکنون بازسازی و مرمت 30 مدرسه در دهستان کرات توسط قرارگاه پيشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) انجام شده و احداث 2 واحد آموزشی درحال ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد.

در ادامه این گفت‌وگو، مهدیه اسدی، مدیر مدرسه ابتدایی شهید حسن بهلولی در روستای دربند دهستان کرات بیان کرد: این روستا یک منطقه عشایری و دارای چهار واحد آموزشی شامل 2 مدرسه ابتدایی و دو آموزشگاه دوره متوسطه پسرانه و دخترانه است.

 وی مطرح کرد: اکنون 170 دانش‌آموز دختر و 200 دانش‌آموز پسر در مقاطع ابتدایی در این روستا تحصیل می‌کنند.

اين قرارگاه به‌منظور كار و پيشرفت و آبادانی در دهستان كرات از توابع بخش مركزی شهرستان تايباد در حوزه‌های اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال، تعليم و تربيت و زير ساخت‌های عمرانی ورود پيدا كرده است. دهستان كرات متشكل از 10 روستا با 18 هزار نفر جمعيت در فاصله 35 كيلومتری شهر تايباد قرار دارد.

توزیع 13 هزار بسته آموزشی و تغذیه رایگان در مدارس دهستان کرات

یادآور می‌شود، زنگ مقاومت و مهر حسینی امروز با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن، اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان تایباد همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دوره دوم کوثر شهر تایباد برگزار شد.

انتهای پیام

captcha