تلاوت حامد شاکرنژاد در کرسی تلاوت رضوی
کد خبر: 3860191
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

تلاوت حامد شاکرنژاد در کرسی تلاوت رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ صوت تلاوت آیاتی از سوره «حجرات» و همچنین آیاتی از سوره‌های «ق» و «حاقه» را با صدای حامد شاکرنژاد در این بخش بشنوید.

تلاوت حامد شاکرنژاد در کرسی تلاوت رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی کرسی تلاوت رضوی در جوار عترت شامگاه گذشته، ششم آذرماه، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به مناسبت گرامیداشت مرحوم استاد محمدکاظم محمدزاده برگزار شد و در این محفل قرآنی حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی قرآن به تلاوت آیات ۱۵ تا ۱۸ سوره «حجرات» و همچنین آیات ابتدایی سوره های «ق» و «حاقه» را تلاوت کرد.

در ابتدای این کرسی تلاوت رضوی سینا فتحی، قاری نوجوان مشهدی به تلاوت آیاتی از سوره «فتح» پرداخت؛ اعضای گروه تواشیح ولی عصر(عچ) نیز سرود و همخوانی خود برای رائران حرم مطهر رضوی در این برنامه قرآنی اجرا کردند.

بخشی از این محفل قرآنی نیز که با حضور مهدی قره‌شیخ لو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کریم دولتی، رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم همراه بود، به تلاوت کبیر قلندرزاده، قاری حرم مطهر رضوی اختصاص یافت، وی به تلاوت آیاتی از سوره‌های «احزاب» و «شمس» پرداخت.

مهدی حسنی، حافظ بین‌المللی قرآن نیز در قسمتی از این کرسی تلاوت رضوی برنامه حفظ قرآن را اجرا کرد و برای حاضران حفظ قرآن به روایت‌های مختلف را تشریح کرد و هشت نفر از زائران امام رضا(ع) نیز در این محفل قرآنی با پاسخ به سؤالاتی از آیات و مفاهیم کلام الهی جوایز خود را دریافت کردند.

صوت تلاوت حامد شاکرنژاد در این محفل قرآنی را از  قسمت زیر دریافت کنید.

کد
 
تلاوت حامد شاکرنژاد در کرسی تلاوت رضوی
انتهای پیام
captcha