بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۵ پروژه در خوشاب
کد خبر: 3875632
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
همزمان با دهه فجر؛

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۵ پروژه در خوشاب

گروه شهرستان‌ها ــ فرماندار شهرستان خوشاب با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم و تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: همزمان با ایام خجسته دهه فجر، 25 پروزه در این شهرستان کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری می‌شود.

بهره برداری و کلنگ زنی ۲۵ پروژه در خوشاب

به گزارش ایکنا خراسان رضوی، امان‌اله خدمتگزار، فرماندار خوشاب در اولین روز از آغاز ایام‌الله دهه فجر در دیدار مسئولان این شهرستان با امام جمعه شهرستان خوشاب به مناسبت آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه همزمان با این ایام 25 پروژه عمرانی، کشاورزی، دامپروری، تولیدی وخدماتی در این شهرستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: از این تعداد 20 پروژه اماده شده در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و پنج پروژه جدید نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار این پروژه‌ها قریب به 4 میلیارد ریال است، افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده در بخش کشاورزی و دامپروری با اعتبار 17 میلیارد ریال است .

نماینده عالی دولت در خوشاب عنوان کرد: پروژه گازرسانی و سیستم گرمایشی مدارس 10 روستای شهرستان خوشاب و همچنین بهره‌برداری از دبیرستان چهار کلاسه ارشاد، پارک روستای خوشاب، افتتاح چندین مسکن مددجویی، بهره‌برداری از کارگاه خوداشتغالی و آغاز به کار اولین موسسه فرهنگی و قرآنی خوشاب از دیگر اقدامات این ایام است. همچنین در بخش کشاورزی طرح تجمیع سیستم‌های آبیاری کم‌فشار در بخش مشکان و بهره‌برداری از اولین میدان عرصه دام سبک از دیگر پروژه‌های ایام مبارک دهه فجر است.

خدمتگزار با تاکید بر اینکه برخی از ادارات دولتی همزمان با آغاز دهه فجر فعالیت خودشان را در این شهرستان آغاز می‌کنند با تقدیر از مسئولانی که برای استقرار آن‌ها مشارکت کرده‌اند، عنوان کرد: همان‌گونه که در زمان دفاع مقدس راست و چپ، بالا و پایین و اعتدالی نداشتیم باید در حال حاضر نیز با وحدت و همدلی برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم و همه تابع قانون باشند.

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب با تاکید بر داشتن وحدت و همدلی و دوری از باند و باندبازی گفت: انقلاب مصر در حالی که پیروز شده بود با توطئه دشمنانش سرنگون شد اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل حمایت مردمی و داشتن ایمان قوی در دل مردم تاکنون سر پا ایستاده و رو به پیشرفت است.

خدمات دولت بیان شود

وی با اشاره به اینکه در زمان دوران دفاع مقدس آیت‌الله نیز در وسط میدان تابع فرمانده بود و همه با هم در مقابل دشمن یکدست و وحدت داشتند، افزود: همانطور که در آن دوران راستی و چپی معنایی نداشت، در این دوران نیز باید همه مردم و مسئولان در کنار همدیگر با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان بایستند و برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوشاب با تاکید بر اینکه خدمت مسئولان به مردم باید ملموس باشد و خدمات دولت باید بیان شود، افزود: امروز چشم مردم اروپا به دنبال حرکات ملت ایران است.

بعد از این جلسه با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه نرگس سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب زنگ انقلاب به صدا در آمد.

انتهای پیام
captcha