وجود مجلسی پویا، از نیازهای کنونی جامعه است
کد خبر: 3917169
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

وجود مجلسی پویا، از نیازهای کنونی جامعه است

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: به گفته مقام معظم رهبری وجود مجلسی پرتلاش و پویا، از نیازهای کنونی جامعه است.

مجلسی پویا، از نیازهای کنونی جامعه استمحمدی وحیدی، نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی مجلس و در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه فروش نفت از اقدامات نامناسب دولت است، بیان کرد: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وجود مجلسی فعال و پر تلاش نیاز است که در خصوص فروش نفت مجلس شورای اسلامی به درستی ورود پیدا کند و با شرایطی که در جامعه حاکم است، فروش نفت اقدامی نامناسب از سوی دولت است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته فروش اوراق وجود داشته است، افزود: با انجام اینگونه تصمیمات دولت های آینده را تعطیل می کنیم و به نوعی موقعیت آیندگان را می فروشیم.

وحیدی با اشاره به اینکه برای فروش نفت نباید تصمیمات فردی گرفته شود، اضافه کرد: آیندگان در سال های آینده از مجلس انتظار دارند که از حقوق آنان دفاع شود و نیاز است که مجلس در این خصوص ورود پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اجتماعی، بیان کرد: سهام کارخانه جات به فروش رسید و به شستا تحویل داده شد که همسان سازی انجام شود اما در حال حاضر مقرر شده مشاغل سخت مانند گذشته سنوات بیمه ای را پرداخت کنند که در این شرایط همسان سازی انجام نمی شود.

وی با تاکید بر وضعیت معلولان تصریح کرد: در مجموعه کشور به این مسئله توجه نمی شود و معلولان در کشور در حوزه اشتغال، مسکن و... وضعیت نامناسبی دارد.

وی با تاکید بر تجمع اقشار مختلف در جلو درب مجلس، تصریح کرد: وقتی اقشار مختلف در جلو درب مجلس تجمع می کنند به این معناست که اداره ها تعطیل هستند و دستگاه مربوطه پاسخگو نیاز انان نیست و باید به این مسئله توجه شود.

 

انتهای پیام
captcha