اجرای طرح «اکرام حسینی» در اردبیل
کد خبر: 3921146
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

اجرای طرح «اکرام حسینی» در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد اردبیل، گفت: طرح تهیه نوشت افزار و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند با عنوان «اکرام حسینی» به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به همت فعالان این کانون در استان اجرا شد.

طرح تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند با عنوان «اکرام حسینی» اجرا شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، عادل محرمی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران‌آباد اردبیل، ۱۶ شهریورماه، گفت: طرح تهیه نوشت افزار و لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند با عنوان «اکرام حسینی» به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به همت فعالان این کانون اجرا شد.
مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران‌آباد تصریح کرد: این طرح با مشارکت خیرین و فعالان این کانون صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم از دانش آموزان بی بضاعت حمایت جدی داشته باشیم.
وی افزود: این بسته شامل دفاتر در برگ‌های مختلف و دفتر نقاشی همراه با خودکار در چهار نگ مختلف، مداد سیاه و جا مدادی است.
محرمی خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته نیز ۱۴ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تلاش کرده ایم تا با مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه حمایت‌های جدی از خانواده‌های نیازمند طبق منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم. البته اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کانون همچنان با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha