تکریم خانواده شهید خدارسان دریکوند در طرح «سه‌شنبه‎های تکریم»
کد خبر: 3927773
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

تکریم خانواده شهید خدارسان دریکوند در طرح «سه‌شنبه‎های تکریم»

طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در لرستان این هفته به تکریم از خانواده شهید خدارسان دریکوند اختصاص یافت.

تکریم خانواده شهید خدارسان دریکوند در طرح «سه‌شنبه‎های تکریم»به گزارش ایکنا از لرستان، عصر سه‌شنبه، 15 مهرماه در قالب طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و جمعی دیگر از مسئولان از خانواده شهید خدارسان دریکوند تجلیل به‌عمل آمد.

محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران، گفت: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» هم‌زمان با شروع دهه کرامت به‌همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران آغاز شده و تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است، اضافه کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور احیای کارکرد فرهنگی و اجتماعی مساجد در محلات برگزار می‌شود.

ابدالی‌پور افزود: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال برگزاری است.

یادآور می‏‌شود، شهید خدارسان دریکوند در فروردین‌ماه سال 1343، در روستای سپیددشت از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد، تا دوم متوسطه درس خواند و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در نوزدهم دی‌ماه سال 65، در شلمچه شهید شد، مزار وی در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام
captcha