جمع‌آوری اسناد زندگی علمی آیت‌الله‌العظمی شاهرودی
کد خبر: 3928956
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

جمع‌آوری اسناد زندگی علمی آیت‌الله‌العظمی شاهرودی

مدیرکل ارشاد سمنان، برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت‌الله‌العظمی شاهرودی را کار بزرگی در حوزه بزرگداشت مفاخر دانست و گفت: در این کنگره تلاش بر این است تا اسناد زندگی علمی این شخصیت بزرگ جمع‌آوری و ارائه شود.

جمع‌آوری اسناد زندگی علمی آیت‌الله شاهرودی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرشید فلاح، مدیرکل این اداره عصر روز گذشته، 21 مهرماه در دیدار با حجت‌الاسلام امینی، امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه بر تمامی حوزه فرهنگ و هنر تکلیف است که در معرفی بزرگان علمی هر منطقه قدم بردارند، گفت: در خصوص برگزاری نکوداشت آیت‌الله‌العظمی شاهرودی اقداماتی در گذشته انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این کنگره ملی هدف الگوسازی این شخصیت بزرگ اسلامی است، افزود: در نکوداشت آیت‌الله‌العظمی‌شاهرودی سعی خواهد شد اسناد زندگی علمی این شخصیت بزرگ جمع‌آوری شود.

فلاح ادامه داد: نکوداشت این مرجع تقلید با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی استان سمنان و به‌ویژه شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد استان با تأکید بر تأثیر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، متذکر شد: برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از دوران کودک و نوجوان باید اقدام شود.

فلاح با بیان اینکه برای ساماندهی و رونق و فرهنگی اسلامی باید تلاش کرده و گام برداریم، اظهار کرد: در آینده نزدیک طرحی با موضوع استعدادیابی و آموزش در محله‌های کم‌برخوردار برگزار خواهیم کرد که این طرح در هر شهرستان تدوین و به شورای فرهنگ عمومی آن برای تصویب ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، کنگره ملی نکوداشت آیت‌الله شاهرودی قرار است سال آینده در استان سمنان برگزار شود.

انتهای پیام
captcha