نشریه دانشگاه قم نشریه برتر علوم انسانی کشور شد
کد خبر: 3941462
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

نشریه دانشگاه قم نشریه برتر علوم انسانی کشور شد

در بیست‌و‌یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور در سال ۱۳۹۹ نشریه پژوهشی فلسفی و کلامی دانشگاه قم به عنوان نشریه برتر علوم انسانی انتخاب شد.

نشریه دانشگاه قم نشریه برتر علوم انسانی کشور شدبه گزارش ایکنا از قم، در بیست‌ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور در سال ۱۳۹۹ نشریه پژوهشی فلسفی و کلامی دانشگاه قم به عنوان نشریه برتر علوم انسانی انتخاب شد.
 
بیست‌ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده، عصر سه‌شنبه، 25 آذرماه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ساختمان وزارت علوم برگزار شد.
 
به استناد پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری به آدرس https://journals.msrt.ir/Home/Detail/11435، این مجله در ارزیابی نشریات وزارت علوم در سال ۱۳۹۸ رتبه الف را کسب کرده است.
 
مجله پژوهش‌های فلسفی کلامی بر اساس گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، جزو مجلات هسته ارزیابی شده که بر اساس شاخص‌های ارزیابی اخیر وزارت علوم معادل 1Q است. همچنین در حال حاضر شش نفر از اساتید برجسته دانشگاه‌های معتبر جهان عضو هیئت تحریریه بین‌المللی مجله هستند.
 
این مجله در بیش از ۲۰ پایگاه ملی و بین‌المللی از جمله: WorldCat,Ulrich,Philosopher's Index, Philpapers, Google Scholar ,ISC,J-Gate,doaj نمایه شده و در شبکه‌های اجتماعی علمی دنیا از جمله Academia, Linkedin, Publons, Mendeley نیز عضو است.
انتهای پیام
captcha