مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به‌صورت مجازی ‌برگزار می‌شود
کد خبر: 3980393
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان خبر داد:

مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به‌صورت مجازی ‌برگزار می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» به‌صورت مجازی و از طریق سامانه بچه‌های مسجد تا پایان تیرماه جاری در استان خبر داد.

مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به صورت مجازی  برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ششم تیرماه از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مسابقات قرآنی مدهامتان به‌صورت مجازی در قالب رشته‌های اذان، مکبری، قرائت نماز، ترتیل، تحقیق، حفظ جزء ۳۰، قرائت تقلیدی، حفظ کل و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۳۱ تیرماه جاری با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد امکان‌پذیر است، ادامه داد: این جشنواره قرآنی در رشته قرائت نماز، نقاشی آیات ویژه بانوان و آقایان در گروه سنی هفت تا ۱۶ سال است و در رشته مکبری ویژه آقایان در مقطع سنی زیر هفت و هفت تا ۱۶ سال، همچنین رشته اذان در گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان بیان کرد: شرایط کلی جشنواره قرآنی مدهامتان به‌صورت کلی در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است و علاقه‌مندان با مراجعه به این سامانه در این دوره از جشنواره می‌توانند، شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha