اضافه شدن بخش استعدادیابی کودکان به مسابقات قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 4010879
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

اضافه شدن بخش استعدادیابی کودکان به مسابقات قرآنی «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد، گفت: از جمله ویژگی‌های این دوره مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال اشاره کرد.

محمد ابدالی‎پور، مسئول ستاد کانون های مساجد لرستانمحمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان لرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اظهار کرد: ترویج اهداف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند قرآن و مسجد از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال در این مسابقات، افزود: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، اذان، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی از دوره‌های این مسابقات است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به برگزاری این دوره از رقابت‌های قرآنی در سه رده سنی برای اعضای کانون‌های مساجد اشاره کرد و ادامه داد: رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را ۳۰ آذرماه سال‌ جاری اعلام و اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام خود در این دوره از رقابت‌های قرآنی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

ابدالی‌پور با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی به‌دلیل شرایط کرونایی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، یادآور شد: از فعالان قرآنی انتظار داریم در این دوره از مسابقات قرآنی همانند سال‌های گذشته، حضوری پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام
captcha