صندوق اعتباری هنر به دنبال کشف استعدادهای اصحاب هنر و رسانه است
کد خبر: 4028054
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

صندوق اعتباری هنر به دنبال کشف استعدادهای اصحاب هنر و رسانه است

قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور، گفت: رویکرد صندوق اعتباری هنر کشف استعدادها و توانمندسازی و همچنین حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است که با توجه به ضوابط و مقررات با ارائه خدمات و تسهیلات صندوق اعتباری هنر حمایت های لازم از آن‌ها انجام ‌شود.

فرزاد طایفه حیدری مدیرعامل صندوق هنربه گزارش ایکنا از اردبیل، فرزاد طایفه‌حیدری، قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور، 22 دی‌ماه، در نشست بررسی مسائل و مشکلات صندوق اعتباری هنر استان اردبیل، اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر کشور با هدف بهره‌گیری عادلانه تمامی هنرمندان از خدمات صندوق در تلاش است به بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان و یافتن راهکاری برای حل آن‌ها بپردازد.

وی، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل، افزود: رویکرد صندوق اعتباری هنر کشف استعدادها و توانمندسازی و همچنین حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است که با توجه به ضوابط و مقررات با ارائه خدمات و تسهیلات صندوق اعتباری هنر حمایت های لازم از آن‌ها انجام ‌شود.

حیدری بیان کرد: در صندوق اعتباری هنرمندان، نقشه راهی تدوین و پیش‌بینی شده است که سیاست‌های حمایتی آن بر پایه تکریم هنرمندان، بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، ارائه تسهیلات، مستمری و خدمات رفاهی است. بخصوص این نقشه راه، برای ایام کرونا و متناسب با شرایط هنرمندان، که از این وضعیت متضرر شده‌اند، پیش‌بینی شده است.

عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز، ضمن تقدیر و تشکر از قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور در سفر به استان اردبیل، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل از نجیب‌ترین و شریف‌ترین فعالین حوزه فرهنگ و هنر کشور هستند و همیشه در عرصه‌های مختلف، اثرات مثبت فعالیت‌هایشان را در جامعه شاهد بوده‌ایم.

وی، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل و در راستای حمایت از مناطق محروم و کم برخوردار همچون اردبیل، خواستار مساعدت صندوق اعتباری هنر کشور از هنرمندان استان شد.

انتهای پیام
captcha