سوژه‌پردازی مناسب؛ فاکتور مهم فعالیت مجازی در حوزه مهدویت
کد خبر: 4041210
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

سوژه‌پردازی مناسب؛ فاکتور مهم فعالیت مجازی در حوزه مهدویت

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متاسفانه گاه در بیان موضوعات معارفی در فضای مجازی ایده پردازی و سوژه پردازی درست صورت نمی‌گیرد و همین امر مانع جدی مخاطب است، ادامه داد: باید سوژه پردازی درست و مناسب صورت گیرد چراکه آن امری که در بستر فضای مجازی نیاز داریم درست دیده شدن است و نباید از این ابزاری که اکنون در دست هر سن و قشری است به راحتی گذشت.

سعید کسرایی، مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سعید کسرایی، مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی، در نشست تخصصی فعالان فضای مجازی خراسان‌جنوبی با موضوع مهدویت در آستانه فرارسیدن 15 شعبان که از سوی سازمان فضای مجازی سراج استان برگزار شد، گفت: همگرایی فعالان فضای مجازی در حوزه مهدویت، آموزش توانمند سازی و فعالان فضای مجازی در حوزه مهدویت و اجرای عملیات مجازی از جمله اهداف این کارگاه است.

وی افزود: یکی از موضوعات جهاد در بیان موضوع مهدویت است که اگر ما در این فضای مجازی از موج‌های بی اثر و شعار زدگی جلوگیری کنیم و به جای آن وارد مهدویت شویم تبیین انتظار است.

وی گفت: ظرفیت مهدویت در فضای مجازی یک ظرفیت بی‌نظیر است که باید از این فرصت‌ها به صورت مناسب استفاده کنیم که اگر ما توانستیم در حوزه مهدویت در مسئله تبیین تلاش کنیم یک نوع جهاد است.

کسرایی بیان کرد: امیدواریم به معنی واقعی کلمه بتوانیم یاوران واقعی مهدوی باشیم و بتوانیم محتوای خود را به ظهور ایشان متصل کنیم و شاهد حضور افراد به صورت متمرکز در این عرصه باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه مهدویت حوزه اجتماعی، امید و ایمان، اعتقادی و دارای جنبه سیاسی است، تصریح کرد: این موضوع مورد پذیرش مخاطب واقع می‌شود و وقتی مسئله طهور در بستر فضای مجازی بیان می‌شود همراهی صورت می‌گیرد به عبارت دیگر مواجهه مخاطب با این موضوع درست اتفاق می‌افتد.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متاسفانه گاه در بیان موضوعات معارفی در فضای مجازی ایده پردازی و سوژه پردازی درست صورت نمی‌گیرد و همین امر مانع جدی مخاطب است، ادامه داد: باید سوژه پردازی درست و مناسب صورت گیرد چراکه آن امری که در بستر فضای مجازی نیاز داریم درست دیده شدن است و نباید از این ابزاری که اکنون در دست هر سن و قشری است به راحتی گذشت.

سوژه‌پردازی مناسب؛ فاکتور مهم فعالیت مجازی در حوزه مهدویت

در این نشست موضوعاتی از جمله روش‌های تبیین مهدویت در فضای مجازی، روش های اثرگذاری در فضای مجازی، آشنایی با معارف مهدویت و آشنایی با عملیات مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این کارگاه آموزشی که بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه مندان به فضای مجازی و دست‌اندرکاران فضای مجازی حضور داشتند به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha