اجرای جزءخوانی قرآن در کانون‌های مساجد لرستان
کد خبر: 4052713
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

اجرای جزءخوانی قرآن در کانون‌های مساجد لرستان

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه فعالیت‌های قرآنی هستند، گفت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم از مهمترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در طول ماه مبارک رمضان است.

محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان امروز، ششم اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم از مهمترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در طول ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی از مهمترین اولویت‌های برنامه فعالان کانون‌های مساجد است، افزود: مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه فعالیت‌های قرآنی هستند.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با یادآوری اینکه در طول ماه مبارک رمضان برگزاری برنامه‌های قرآنی در صدر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد، اضافه کرد: برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ انس با کتاب آسمانی قرآنی برگزار می‌شود.

ابدالی‎پور اضافه کرد: جلسات تفسیر و تدبر و آموزش روان‌خوانی و روخوانی قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌های آموزشی و تربیتی است که به همت فعالان کانون‌های در مساجد منتخب استان به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در خاتمه گفت: ترویج معارف قرآن کریم در سطح جامعه یک وظیفه عمومی است و فعالان کانون‌های مساجد برنامه‌های خاصی به همین مناسبت تدارک دیده‌اند.

انتهای پیام
captcha