تشریح برنامه‌های کمیته امداد کرمان در دهه امامت و ولایت
کد خبر: 4069256
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

تشریح برنامه‌های کمیته امداد کرمان در دهه امامت و ولایت

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه امامت و ولایت، گفت: افتتاح مرکز آموزشی کارآفرینی در شهرستان کهنوج، تهیه و توزیع غذای گرم‌، تجلیل از حامیان ایتام، آزادی زندانیان سادات از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمان است.

ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز، ۱۶ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) ضمن تاکید بر ارائه خدمات معوض به جای کمک‌های بلاعوض برای حمایت از مددجویان کمیته امداد بیان کرد: این سرمایه در گردش سطح گسترده‌ای از مشکلات را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال پایدار و خوداتکایی محرومان و با بیان اینکه عمده فعالیت‌های کمیته امداد حمایتی، معیشتی و توانمندسازی مددجویان است، به تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت پرداخت و گفت: تهیه سبد کالای لبنی با محوریت بنیاد مستضعفان، سرکشی از سادات تحت حمایت، توزیع ۲۰ سری جهیزیه کامل با اولویت سادات، توزیع یک‌هزار و ۸۰ کولر آبی، ۱۰۰ تانکر آب، ۱۵۰ دستگاه یخچال و ۳۰۰ بخاری در مناطق سردسیر از جمله مهمترین برنامه‌های کمیته امداد استان در دهه امامت و ولایت است.

عسکری‌نژاد از افتتاح مرکز آموزشی کارآفرینی در شهرستان کهنوج خبر داد و افزود: تهیه و توزیع غذای گرم‌، تجلیل از حامیان ایتام، آزادی زندانیان سادات، جشن و اطعام مومنین و محرومین، راه‌اندازی مواکب غدیر، پویش‌های «لبیک یا خامنه‌ای» و «من غدیری‌ام» از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان از با بیان اینکه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پویش نذر قربانی جمع‌آوری شده است، گفت: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نزد بانک تجارت و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۴# برای طرح نذر قربانی اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی و اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال رتبه نخست کشور را کسب کرده و امسال یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۴ هزار و ۵۰ فرصت شغلی دارد.

انتهای پیام
captcha