آذربایجان غربی به طرح «تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع)» پیوست
کد خبر: 4073203
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

آذربایجان غربی به طرح «تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع)» پیوست

آذربایجان‌غربی برای نخستین بار به طرح ملی «تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع)» پیوست که با پیوستن این استان و شهر ارومیه به طرح ملی تلاوت قرآن به‌طور عملی کار شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی آغاز می‌شود.

 طرح ملی «تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع)»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مدیران اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در ارومیه گفت: آذربایجان‌غربی برای نخستین بار به طرح ملی «تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع)» پیوست.

وی افزود: با پیوستن این استان و شهر ارومیه به طرح ملی تلاوت قرآن کریم به طور عملی کار شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی آغاز می‌شود، این طرح در بین نوجوانان و جوانان دختر و پسر سنین ۱۰ تا ۱۵ سال اجرایی می‌شود.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که در آذربایجان غربی استعدادهای نهفته قرآنی وجود دارد که این طرح می‌تواند بخش زیادی از آنها را شناسایی و استعدادشان را بارور کند.

پیازدهمین دوره طرح ملی «تلاوت قران کریم شباب‌الرضا(ع)»، امسال نیز به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha