نخستین رویداد رسانه‌ای «جهادتبیین» در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4084173
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مسئول فضای مجازی بسیج گلستان:

نخستین رویداد رسانه‌ای «جهادتبیین» در گلستان برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای «جهادتبیین» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

رویداد رسانه ای جهاد تببین

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان رضا روشنی، مسئول فضای مجازی سپاه نینوا در خصوص جزئیات نخستین رویداد رسانه‌ای نهضت سواد رسانه در استان گلستان گفت: در راستای فرمان جهادتبیین مقام معظم رهبری مبنی نشر و بیان ارزش‌های انقلاب، مرکز نسرای فضای بسیج گلستان در نظر دارد اولین رویداد سواد رسانه‌ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کند.

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان افزود: رویداد با هدف افزایش سواد رسانه‌ای مردم و مقابله با شایعات و شبهات که رسانه‌های دشمن روز بروز در حال گسترش آن هستند برگزار خواهد شد.

روشنی اظهار کرد: این مسابقه در محورهای تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، اقتصاد رسانه‌ای، فناوری‌های نوین ارتباطی برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان ادامه داد: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را ارائه دهند.

روشنی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی تا 12 مهر است که بعد از داوری و انتخاب، آثار برگزیده به جشنواره کشوری که آبان ماه برگزار خواهد شد ارسال می شود.

وی گفت: علاقمندان می توانند برای اطلاع از جزئیات این رویداد به ادمین های کانال های تلگرامی و اینستاگرامی نسرا گلستان به آدرس http://t.me/mohtava_n_g ،https://rubika.ir/nasragolestan ، http://Instagram.com/nasragolestan مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha