مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در کانون‌های مساجد لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4107927
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
با محوریت ترویج مکتب حاج قاسم

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در کانون‌های مساجد لرستان برگزار می‏‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با محوریت ترویج مکتب حاج قاسم در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان امروز، 27 آذر در جلسه ستاد فرهنگی هنری بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری  برای باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی استفاده خواهد شد.

وی افزود: در سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های شاخصی در کانون‌های فرهنگی و هنری شاخص مساجد استان برگزار می‌شود.

ابدالی‎پور با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در همه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با محوریت ترویج مکتب حاج قاسم در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده فرهنگ و هنر و اینکه برای تببین مکتب و معرفی حاج قاسم باید از ابزار فرهنگی و هنری به درستی استفاده شود، گفت: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مردم‌محور است و برای فعالیت مناسب در عرصه فرهنگی و هنری لازم است از فعالیت‌های مردم‌محور حمایت شود.

انتهای پیام
captcha