برپایی رویداد «فرصت شغلی دانش‌بنیان» ویژه نیازمندان فارس
کد خبر: 4116351
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

برپایی رویداد «فرصت شغلی دانش‌بنیان» ویژه نیازمندان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از برپایی رویداد «فرصت شغلی دانش‌بنیان» در راستای تحقق شعار سال و به منظور توانمندسازی مددجویان این سازمان خبر داد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 2 بهمن در جمع خبرنگاران با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تحقق شعار سال گفت: یکی از اقدامات ویژه کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خودش است.

وی افزود: در همین راستا رویداد «فرصت شغلی دانش‌بنیان» ویژه 100 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

موصلی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای به بحث تجاری‌سازی دانش و اقتصاد دانش‌بنیان داشته‌ایم، اظهار کرد: در راستای ایجاد طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان طرح‌های مختلفی اجرا می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان یکی از سیاست‌هایی است که این نهاد در راستای حمایت از توسعه بازار محصولات و کسب و کار های فناورانه با ظرفیت اشتغال بالا در کنار حمایت از توسعه ایده‌های فناورانه آن را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه این دوره به‌مدت یک روزه برگزار خواهد شد، افزود: تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی، معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با هدف تعیین مسیر شغلی، ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و متقاضیان شغلی از محورهای برگزاری این رویداد است.

موصلی، زمان برپایی این رویداد را سوم بهمن‌ماه و مکان آن دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این رویداد فراوانی درخواست‌های مددجویان و زنان سرپرست خانوار در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یادآور شد: جهت شرکت در این رویداد ۱۰۰ نفر از مددجویان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و مستعدین اشتغال، شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام
captcha