سپاه حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4124382
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

سپاه حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سپاه پاسداران به عنوان حافظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره از ابتدای انقلاب در مقابله با توطئه، فتنه و کودتا در خط مقدم حضور داشتند.

سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام، امروز، ششم اسفندماه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با تبریک سوم شعبان و روز پاسدار با اشاره به سخنانی از شهید بهشتی در این باره گفت: پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعان می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران به عنوان حافظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره از ابتدای انقلاب در مقابله با توطئه، فتنه و کودتا در خط مقدم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پاسداران در طول ۴۴ سال گذشته در تمامی صحنه‌های انقلاب در کنار مردم و در خدمات‌رسانی به جامعه در وقایع و بحران‌های اجتماعی همواره حاضر بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فضاسازی‌های انجام گرفته طی ماه‌های گذشته علیه سپاه پاسداران، بیان کرد: تحریم سپاه و تروریستی خواندن این نیروی انقلابی توسط استکبار جهانی نتوانسته از عزم جدی سربازان رهبری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب دلسرد کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های خدمت به جامعه تنها نیست، گفت: پلیس نیز به عنوان مدافعان عرصه نظم و امنیت در جامعه همواره در کنار سپاه بوده و این دو ارگان انقلابی هدفی مشترک که همان خدمت به مردم است را دنبال می‌کنند.

سردار القاصی مهر با تأکید بر اینکه در اغتشاشات اخیر سپاه در کنار پلیس بود و نتیجه آن همدلی را امروز می‌بینیم، تصریح کرد: در این حوادث تمامی استکبار جهانی در صدد براندازی نظام بودند که الحمدالله با رهنمود‌های رهبر فرزانه و پایه کار آمدن مردم انقلابی و تعامل ارگان‌های امنیتی در کشور دشمنان به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی در پایان سوم شعبان ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده را به مجموعه سپاه استان تبریک گفت و بیان کرد: راز پیروزی و موفقیت سپاه در تمامی عرصه‌های داخلی و خارجی این بوده که همواره گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و این امر باعث شده که دشمنان نتوانند در آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب رخنه و نفوذی پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha