فراخوان ثبت‌نام در رقابت‌های «شوق تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 4127839
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

فراخوان ثبت‌نام در رقابت‌های «شوق تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام ششمین دوره رقابت قرآنی «شوق تلاوت» ویژه قرآن‌آموزان دختر و پسر طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در چهارمحال‌وبختیاری همزمان با سراسر کشور اعلام شد.

شوق تلاوت

طاهره امیرخانی، مدیر مؤسسه قرآنی بنت‌الحسین(س) شهرکرد به‌عنوان یکی از 2 مؤسسه مجری طرح شباب‌الرضا(ع) در استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه فراخوان ثبت‌نام ششمین دوره رقابت قرآنی «شوق تلاوت» ویژه قرآن‌آموزان دختر و پسر طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) اعلام شده است، اظهار کرد: این دوره در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی با ارسال فایل تصویری تلاوت تا ۲۸ اسفندماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 20 قرآن‌آموز دختر و پسر در مؤسسه قرآنی بنت‌الحسین(س) شهرکرد تحت آموزش‌های طرح شباب‌الرضا(ع) قرار دارند و فراخوان برای شرکت این افراد در رقابت‌های شوق تلاوت به آنان اعلام شده است.

امیرخانی تصریح کرد: مسابقات مرحله نهایی این دوره اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در شهر ساری به شیوه حضوری برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان برای ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآنی نور شهرکرد به عنوان دیگر مؤسسه مجری طرح طرح شباب‌الرضا(ع) نیز با اشاره به استقبال اندک و ریزش قابل توجه قرآن‌آموزان این طرح، بیان کرد: در حال حاضر پنج قرآن‌آموز این مؤسسه دوره‌های طرح را ادامه می‌دهند و تحت آموزش قرار دارند که اطلاع‌رسانی به آنان برای شرکت در رقابت قرآنی شوق تلاوت صورت گرفته است.

وی افزود: از مجموع بیش از ۱۲۰ نفر ثبت‌نام و جذب قرآن‌آموزان مستعد برای این طرح تنها پنج نفر تا امروز در این طرح باقی مانده و مابقی در میانه کار انصراف دادند.

بهرامی گفت: سال گذشته تلاش فراوانی طی رایزنی با آموزش و پرورش برای جذب دانش‌آموزان مستعد و درخشان انجام شد و تک‌تک افراد شناسایی شده برای ثبت‌نام در طرح تشویق و دعوت شدند و فرایند طولانی و دشواری برای جذب قرآن‌آموزان انجام شد که متأسفانه همگی یا در ابتدای امر و یا بعد از گذراندن یکی دو ترم، انصراف دادند.

انتهای پیام
captcha