راهیابی نوجوان چهارمحال‌وبختیاری به نیمه‌نهایی «شوق تلاوت»
کد خبر: 4132305
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

راهیابی نوجوان چهارمحال‌وبختیاری به نیمه‌نهایی «شوق تلاوت»

«نازنین‌زهرا جعفرنژاد»، قرآن‌آموز مؤسسه قرآنی نور شهرکرد توانست در جمع ۱۲۹ دختر و پسر نوجوان راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» قرار بگیرد.

شوق تلاوت

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآنی نور شهرکرد به‌عنوان یکی از ۲ مؤسسه مجری طرح شباب‌الرضا(ع) در استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه مرحله مقدماتی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» هفته گذشته به پایان رسید و اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی مشخص شد، اظهار کرد: براساس اعلام دبیرخانه این رقابت‌ها، ۱۲۹ نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند که «نازنین‌زهرا جعفرنژاد»، قرآن‌آموز مؤسسه قرآنی نور شهرکرد توانست در این جمع قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرآن‌آموزان دختر و پسر در چهار شامل سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، منشاوی و شحات انور به رقابت پرداختند که جعفرنژاد در سبک عبدالباسط شرکت داشت و توانست به مرحله بعدی راه یابد.

بهرامی گفت: از مجموع بیش از ۱۲۰ نفر ثبت‌نام و جذب قرآن‌آموزان مستعد استان برای طرح شباب‌الرضا(ع)، تنها پنج نفر تا امروز در این طرح باقی مانده و مابقی در میانه کار انصراف دادند.

ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا(ع) و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha