تدین مردم، امنیت اجتماعی را در خراسان‌جنوبی رقم زده است
کد خبر: 4147973
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

تدین مردم، امنیت اجتماعی را در خراسان‌جنوبی رقم زده است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تدین مردم و دقت نظر دستگاه‌های نظارتی، ضامن سلامت اجتماعی و امنیت خراسان‌جنوبی است.

دیدار استاندار خراسان‌جنوبی با رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کشوربه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی شب گذشته ۲۴ خردادماه در دیدار رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کشور اظهار کرد: مردم خراسان‌جنوبی، با ویژگی تدین، ولایتمداری و پای کار نظام بودن شناخته شده‌اند.

وی با اشاره به شرایط کشور در آبان ماه سال گذشته و پدیده کشف حجاب، یادآور شد: خراسان‌جنوبی در مقایسه با دیگر استان‌ها، شرایط بسیار خوبی دارد و تعداد بدحجاب‌ها و کشف حجاب‌ کرده‌ها افزایش نیافته و متوقف مانده است که نشان می‌دهد خراسان‌جنوبی مردم خوبی دارد و دستگاه‌ های نظارتی و قضایی نیز پای کار هستند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اگر می‌خواهیم وضعیت بدحجابی در جامعه مقایسه شود باید در ظرف زمانی خود باشد به عنوان مثال در اوایل جنگ تحمیلی فضا به لحاظ نظامی به نفع دشمن بود و واکنش ما در مقابل حمله دشمنان، تدافعی بود اما چندسال بعد ما حمله کردیم و در نهایت با مقاومت پیروز شدیم، اکنون نیز تهاجم فرهنگی از طرف دشمن است. 

قناعت با اشاره به اینکه اکنون در تهاجم فرهنگی دشمن همانند ابتدای جنگ تحمیلی در حالت تدافعی هستیم، افزود: ممکن است این وضعیت چند سال زمان ببرد و دشمن در برخی استان‌ها در ترویج بدحجابی موفق باشد اما اینکه مردم و مسئولان نگذاشتند در خراسان‌جنوبی این مسئله افزایش پیدا کند به معنای موفقیت است.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تدین مردم و دقت نظر دستگاه‌های نظارتی، ضامن سلامت اجتماعی و امنیت خراسان‌جنوبی است.

وی به تشریح توفیقات دولت پرداخت و با بیان اینکه ائتلاف دریایی ایران با عربستان و امارات یکی از اتفاقات خوبی است که در رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته شده، گفت: این موفقیت بسیار بزرگی است یعنی اکنون عربستان و امارات بین آمریکا و ایران، ایران را انتخاب کردند.

استاندار خراسان‌جنوبی به پرتاب موشک هایپرسونیک «فتاح» اشاره و بیان کرد: اکنون ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری در سطح دنیاست و اکنون جنگ سخت‌افزاری با دشمن نداریم اما با جنگ فرهنگی و اقتصادی مواجه هستیم و در این مسائل هنوز آسیب‌پذیریم.

انتهای پیام
captcha