درخشش کهگیلویه‌وبویراحمد در پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی
کد خبر: 4175829
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

درخشش کهگیلویه‌وبویراحمد در پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی

استان کهگیلویه‌وبویراحمد در پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی موفق به کسب دو مقام شد.

پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی در مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از کهگیلویه‌وبویراحمد، پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی روز گذشته، 24 مهرماه با حضور امیر نبی سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، احسان راستی، رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، مهدی ذوالقدر، دبیر علمی جشنواره و جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در سالن جلسات پلاژ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شد.

در این جشنواره از ۲۹ برگزیده در بخش‌های پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویا‌نمایی، نرم‌افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری و پیام‌های مجازی تجلیل شد.

در این جشنواره رضا سلیمانی‌فر، از استان کهگیلویه‌وبویراحمد مقام اول بخش دانش‌آموزی با محور سرود را از آن خود کرد و محمد نجفی‌نژاد در بخش عمومی با محور پویانمایی موفق به کسب مقام دوم شد.

در این آئین همچنین از سهراب رجایی‌نژاد، مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد به عنوان مدیر برتر در حوزه برنامه‌ محوله و مصوب ابلاغی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha