بانک‌ها به تعهدات خود در قبال شرکت‌های خدمات پیامک انبوه پایبند باشند
کد خبر: 4191802
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

بانک‌ها به تعهدات خود در قبال شرکت‌های خدمات پیامک انبوه پایبند باشند

جلسه تنظیم‌گران حوزه پیامک انبوه با نمایندگان بانک‌های کشور برای رسیدگی به مشکلات موجود شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه دارای مجوز از وزارت ارشاد در محل مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد.

بانک‌ها به تعهدات خود در قبال شرکت‌های خدمات پیامک انبوه پایبند باشندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، حجت‌الاسلام حامد حاجی‌ملامیرزایی، دبیر و نایب رئیس کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در این جلسه که به درخواست شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه برگزار شد، بانک‌های کشور و اپراتور‌های تلفن همراه را به تمکین از مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص تعرفه خدمات پیامک انبوه دعوت کرد.

نمایندگان تنظیم‌گران حوزه پیامک انبوه شامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز از بانک مرکزی خواستند تا به این موضوع ورود کرده و نقش تنظیم‌گری خود را ایفا کنند.

آن‌ها همچنین با نمایندگان بانک‌ها درباره پرداخت بدهی‌های معوقه خود تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه بر اساس قرارداد‌های فی‌مابین ظرف ۱۰ روز آینده یعنی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ توافق کردند.

حجت‌الاسلام حاجی‌ملامیرزایی که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، تصریح کرد: شایسته است بانک‌ها در اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سرشماره‌های مجزا برای خدمات رمز یکبار مصرف، واریز و برداشت مشتریان در نظر بگیرند. در این جلسه حضار توافق کردند هفته آینده نیز جلسه‌ای برای پیگیری مصوبات و دیگر مشکلات تشکیل دهند.

انتهای پیام
captcha