فعالان فضای مجازی تکلیف خود را برای انتخابات ادا کنند
کد خبر: 4193519
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

فعالان فضای مجازی تکلیف خود را برای انتخابات ادا کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در سال جاری که سال مشارکت سیاسی مردم در انتخابات است و شکوه وحدت ملی برای تعیین سرنوشت محسوب می‌شود نقش اینفلوئنسرها و بلاگرها در ادای حق مسئولیت اجتماعی بیش از پیش باید باشد.

سعید جابری انصاری مدیرکل ارشاد البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همانگونه که اینفلوئنسرها و بلاگرها جزو فعالان فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف بوده و از این راه به کسب و کار مشغول هستند و در این مسیر کسب درآمد می‌کنند باید این نکته را بدانند که آنها در قبال همه مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور مسئول و مکلفند در این مسیر ادای وظیفه کنند.

وی، تصریح کرد: تعداد زیادی از این فعالان در شبکه‌های اجتماعی در امنیت اقتصادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها فراهم آورده در زمینه‌هایی همچون آشپزی، خودآرایی، دکوراسیون و سبک زندگی کسب رزق می‌کنند، آیا نباید در بحث سایر مسئولیت‌های اجتماعی توجه بیشتری داشته و به تاثیرگذاری در آن مسئولیت‌ها برای همه سنین در جامعه متعهد باشند؟

جابری‌انصاری گفت: به عنوان نمونه وقتی در مراسم سالگرد قهرمان ملی و سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از هم وطنان عزیزمان اعم از زن و کودک در بمب گذاری تروریست‌های ملعون به فیض رفیع شهادت رسیدند، وظیفه این تأثیرگذاران در شبکه‌های اجتماعی این بود که در پست‌های خود بیشتر به محکومیت این حادثه خونبار پر رنگ ظاهر می‌شدند.

این مسئول افزود: همچنین در موضوعات مختلفی که کشور امروزه درگیر با آن است مانند بحث تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی که از طریق دشمنان انقلاب بر مردم وارد آمده، اینفلوئنسرها و بلاگرها مکلفند با پست‌های انگیزیشی خود مدافع نظام و مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: در سال جاری که سال مشارکت سیاسی مردم در انتخابات است و شکوه وحدت ملی برای تعیین سرنوشت محسوب می‌شود نقش اینفلوئنسرها و بلاگرها در ادای حق مسئولیت اجتماعی بیش از پیش باید باشد.

انتهای پیام
captcha