پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» رونمایی شد
کد خبر: 4194423
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» رونمایی شد

پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» نماد روزنامه‌نگار تراز انقلاب به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» رونمایی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  جایزه قلم مقدس ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری در تالار رودکی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان کشوری، نخبگان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد.

شاخص‌های انتخاب روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی شامل، خوشنامی در جامعه، تلاش در جهت وحدت ملی حول محور ولایت فقیه، ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی، مقابله با انحصار رسانه‌ای و جنگ نرم دشمنان با افزایش سواد رسانه‌ای مخاطب، تشخیص اولویت‌ها در اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات صحیح و تحلیل مطابق با واقع در مورد حوادث و اتفاقات روز، ایجاد و تقویت روحیه خودباوری و امید و تلاش در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، افشا و روشنگری منصفانه پلشتی‌ها و جریانات رودروی انقلاب اسلامی و در نهایت انعکاس مشکلات واقعی مردم در کنار ارائه راه‌حل است.

شاخص‌ها پس از تدوین توسط شورای سیاستگذاری «قلم مقدس»، در اختیار هیئت انتخاب قرار گرفت و به زودی نامزد‌های روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند.

جایزه «قلم مقدس» نماد روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی در بهمن سال گذشته توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اهالی رسانه رونمایی شد و نخستین نشان به خانواده مرحوم رضا مقدسی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha