تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان یک ضرورت است
کد خبر: 4195216
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان یک ضرورت است

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در جمع نیرو‌های پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان یک ضرورت است.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، رضوان باقلاچی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اول بهمن ماه در جمع نیرو‌های پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: انقلاب یک حادثه دفعی نیست، یک دگرگونی مستمر و تحول دایمی است که به تدریج ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب در جامعه را تحقق می‌بخشد، لذا تبیین و تشریح این مهم برای نسل نوجوان و آینده‌ساز در مدارس یک ضرورت است.

باقلاچی با تاکید بر حفظ و ارتقای نشاط انقلابی در دانش آموزان با بهره گیری از برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، هنری با مشارکت خود دانش آموزان، ظرفیت‌های اجتماعی و انقلابی را در دانش آموزان بزرگ و قابل توجه دانست و با اشاره به نمونه تجربیات موفق در این حوزه افزود: بهره‌گیری درست و هدفمند از این ظرفیت‌ها در برنامه‌های دهه مبارک فجر و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد انتظار می‌باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی و اجتماعی موظف شده‌اند که همکاری لازم را با آموزش وپرورش و مدارس در کیفیت بخشی و پرشور نمودن برنامه‌های دهه مبارک فجر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha