اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در کردستان
کد خبر: 4196608
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان، با اشاره به اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در استان گفت: از هفتم بهمن‌ماه اجرای این طرح آغاز و تا جمعه 11 اسفند سال جاری ادامه دارد.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان امروز، 9 بهمن در نشست تشریح اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در نظر دارد با اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد «یاوران مسجد» اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کند و در واقع به تشکیل حلقه‌های میانی در سطح مساجد کمک کند.

وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های مساجد اجرا می‌شود، افزود: افزایش تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد، افزایش تعداد کانون‌ها در سطح کشور، زمینه‌سازی برای پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم کردن بستری برای ارائه خدمت به بچه‌های مسجد از جمله  این طرح ملی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان بیان کرد: مهم‌ترین هدف در این طرح حمایت از بچه‌های مسجد به واسطه ثبت اعضا و تکمیل کادر و ارکان کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌ها می‌توانند از طریق ثبت‌نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه‌کشی شرکت کنند، اعضای کانون‌های مساجد استان با کسب حداقل 50 امتیاز در هفته می‌توانند در قرعه کشی شرکت کرده و از جوایزی نظیر لپ‌تاب، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و غیره بهره‌مند شوند.

کیامهر زمان اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد را 7 بهمن تا 11 اسفند سال 1402 ذکر و بیان کرد: طرح باشگاه بچه‌های مسجد در سه سطح «ستادهای استانی»، «سطح کانونی» و«اعضای کانون‌ها» اجرا می‌شود که سطح کانونی شامل «کانون‌های راهبر»، «کانون‌های معین» و «کانون‌های هم‌گروه»  است.

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می‌شود، افزود: شرط ورود به قرعه‌کشی، کسب حداقل امتیاز در هر هفته بوده و نتایج قرعه‌کشی یکشنبه هر هفته از طریق سایت بچه‌های مسجد اطلاع‌رسانی و جوایزی اهدا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مجموعه ستاد و کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد، شاهد افزایش کیفی و کمی کانون‌ها و همچنین اعضای کانون‌های مساجد استان باشیم.

انتهای پیام
captcha